آموزش کلش آف کلنز

هک کلش آف کلنز,نقشه کلش اف کلنز,آموزش clash of clans,هک بازی clash of clans

آموزش کلش آف کلنز

هک کلش آف کلنز,نقشه کلش اف کلنز,آموزش clash of clans,هک بازی clash of clans

بایگانی

اینفرنو به صورت یک هدف یا چند هدفی؟

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

Inferno Tower Multi vs Single mode

برخلاف X-Bow، اینفرنو این را تغییر نمی دهد که به سربازان هوایی حمله کند یا زمینی، بلکه فقط دو حالت را دارد که یا با یک مقدار آسیب ثابت به چند سرباز حمله کند که به آن چند هدف گویند و یا به یک سرباز حمله کند و پس از چند ثانیه آسیبش به یک رقم نجومی برسد یعنی شعله آتشش زیاد می شود ، که به آن تک هدف گویند .

در این مطلب ما می خواهیم بیشتر به نحوه استفاده از این حالت ها برای دهکده مان بپردازیم که کدام حالت بهتر است ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

برای تشخیص اینکه اینفرنو دهکده به چه حالتی است باید به نوک آن توجه نمود که در عکس بالا شما می توانید حالت چند هدف یا تک هدف بودن اینفرنو را در دهکده های حریف به راحتی تشخیص دهید.

کدام حالت برای کدام سرباز؟

حالت تک هدف: این حالت برای سرباز های تانک (سرباز هایی که هدفشون پرت کردن حواس دفاعی هاست) مثل گولم، لاوا و قهرمانان خیلی موثر است، استفاده از ترکیب هایی که تعداد زیادی سرباز دارند (مثل بالون و هوگ) در برابر این حالت بهتر است چون که در نهایت، قبل از اینکه یک سرباز بمیره، اینفرنو آسیبی بیشتر از یک آرچر تاور ایجاد نکرده است.

حالت چند هدف: این حالت نه تنها باعث میشه این برج به ۵ سرباز به صورت همزمان حمله کند، بلکه نمیذاره هیچ کدوم از سرباز ها چه توسط هیلر و یا اسپل هیل شفا داده شوند و سلامتی شان برگردد. این ویژگی ها، این حالت را به یک حالتِ خیلی بد برای هوگ ها و بالون ها و یا ترکیب های جاینت/هیلر تبدیل می کند.

نتیجه ی کلی:
برای حمله کردن، حمله با نیروهای تانک (گولم، لاوا و قهرمانان) به اینفرنوی چند هدف بهتره و حمله با نیروهایی که تعداد زیاد دارن (هوگ، بالون، بارچ، بام) به اینفرنوی تک هدف بهتر است . اگر اسپل هیل یا هیلر دارید حمله به اینفرنو به امید هیل، بی فایده است چون هیل زیر اینفرنو بی تاثیر است.

برای دفاع کردن، طبق قوانین بالا، اگر بیس در برابر نیروهای تانک ضعف داره اینفرنو رو در حالت تک هدف قرار بدید و در غیر این صورت اگر در برابر نیروهای پرتعداد ضعیفه و حریف اغلب از هیل استفاده میکند، از حالت چند هدف استفاده کنید.

اینفرنو خیلی از ترکیب ها را می ترساند .
برج جهنمی آسیب خوبی وارد می کند، ولی در کنار آن، کسانی که به شما حمله می کنند رو هم می ترسونه! اگه یکی با یک ترکیب هوگ رایدر به مپی برسد که برج های جهنمی چند هدف داره، مسلماً در صورت حمله شاید به زور بتونه یک ستاره بگیره ولی اگه عاقل باشه سریع “next” رو میزنه و از اون مپ رد میشه. در حالی که اگه شما ۲ اینفرنو تک هدف داشتید، باعث میشد که احتمال حمله اش به شما ۲ یا ۳ برابر شود.

حالا شما می تونید از این استفاده کنید و همه ی حمله کننده هارو با داشتن یک اینفرنو تک هدف و یک چند هدف بترسونید. حتی ممکنه بازیکن هایی که ترکیب هایی مثل GoWiPe دارن، به دلیل وجود اینفرنو یک هدفه به شما حمله نکنند. ولی اگه فقط یک اینفرنو داشتید چی کار می کردید؟ شما مجبور بودید یکی رو انتخاب کنید، با توجه به تجربه من، این بسته به مقدار کاپ و لیگ ای که شما توی اون هستید می باشد.

اگه لیگ شما از مستر و کاپ تون از ۲۶۰۰ پایین تره ، زیاد با گولم یا لاوا به شما حمله نمی کنند، ولی در عوض حملات هوگ رایدر خیلی بیشتر رونق داره. پس در این محدوده بهتره که اینفرنو رو به حالت چند هدف تغییر بدید. در لیگ مستر و از کاپ ۲۶۰۰ به بالا حملاتی مثل GoWiPe و LavaLoon بیشتر رونق دارن پس بهتره که اینفرنو رو به حالت تک هدف تغییر بدید.

با این که با اینکار مخالفم و معتقدم که بازیکن باید خودش تشخیص بدهد، اما این حالت پیشنهادی است:
فارمینگ با یک اینفرنو تاور: چند هدفه
فارمینگ با دو اینفرنو تاور: هردو چند هدفه
پوشینگ با یک اینفرنو تاور: چند هدفه
پوشینگ با دو اینفرنو تاور:یکی تک هدفه و یکی چند هدفه
باز هم تاکید میکنم که حالت، به تشخیص شما و محدوده  کاپتون و میانگین انواع نیروهایی که به شما حمله میکنند و چیدمان دارد.



  • mehdi mehdian

اینفرنو کلش آف کلنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی